Mardisandid ja Kadrisandid

Sel aastal juhtus esimest korda nii, et mu tütar käis marti jooksmas. Talle helistas ta sõbranna ja uuris, kas Kätrin tahaks temaga Marti jooksma minna. Muidugi oli Kätrin kohe nõus. Otsisin talle mingid riided välja. Pähe sai venna talvemüts, selga venna dressid ja venna vana jope. 🙂 Silmapliiatsiga joonistasin suured ja paksud kulmud ja täpitasin jõua nii, nagu paistaks, et habe kasvab. 😀 Ninaotsa ja põskedele panin põsepuna. Ja võilaa, nii kena Mart. 😀

IMG_8187

Kadripäevaks oli teada juba pikemalt, et mu õetütar on meie juurde sel päeval tulemas ja nii otsustasid lapsed, et lähevad koos Katri jooksma. Muidugi võeti ka sõbranna kaasa.

Kadriks pidin sedapuhku lausa kaks last muutma. Õnneks on minu meelest Kadriks lapsi märksa lihtsam muuta, kui Madriks. minu ja tütre kõbarad läksid luusi. Valge lina sai tümmatud seelikuks. Valge kampsun ja dressipluusi oli ka olemas ja need tõmbasid lapsed ka selga. Ponšo ja õlasalli olen kunagi ise teinud, need läksid ka käiku. Ja nii lihtne see oligi. Silmapliiatsiga tegin võltsripsmed silmade ümber, peenikesed mustad kulmud tegin ka. Huulepulk huultele ja põsepuna põskedele ja ninale. 🙂

IMG_8212

Minu kaunis tütreke on mõlemal pildil vasakpoolne. 🙂

Lisa kommentaar